APLIKACE

B2A TASKMAN

DIGITALIZACE KANCELÁŘSKÉ AGENDY
Od onboardingu zaměstnance přes zavádění nového produktu až třeba po vyřízení stavebního povolení - Taskman s přehledem zkoriguje téměř jakýkoliv proces. 
Práce v kanceláři bez zbytečného stresu
Digitalizace jakéhokoliv procesu
Jednoduchá integrace s ERP systémy
Odstranění neefektivní komunikace
Pro vedení opakovaných činností nad
procesy se sadami úkolů
Propojení výrobních a kancelářských
procesů
v jeden funkční celek

Funkce a procesy v aplikaci

Aplikace TaskMan výrazně zjednodušuje workflow kancelářské práce. Svou logiku zakládá na silné zkušenosti z výrobního prostředí. Umožňuje jednoduše definovat opakující se procesy a zajistit jejich efektivní průchod celou organizací. Omezuje nadbytečné kroky, papírování i neefektivní komunikaci. Je ideální pro týmovou práci s vícečetnými úkoly. Hlídá a validuje plnění podmínek k ukončení úkolu, zobrazuje celou historii projektů a umožňuje real time komunikaci mezi členy týmu s možností sdílet soubory, fotky i videa
Pro management
  • zrychlení onboardingu
  •  minimalizace agendy zadávání práce
  •  efektivní spolupráce se členy týmu z kanceláře i mimo ni
  •  digitalizace procesů
  • získání, digitalizace a přenos firemního a zaměstnaneckého know-how
  • snížení nákladů na lidské zdroje k řešení a hlídání procesů
  • nástroje pro určení cen procesů
  • rychlá dohledatelnost informací
Pro zaměstnance
  • práce a kooperace s týmem odkudkoliv
  • přirozené uživatelské prostředí
  • odstranění neefektivní komunikace - mailů, telefonů, osobní komunikace
  • digitalizace a snadná dohledatelnost komunikace mezi uživateli
  • získání a přenos know-how
  • uvolnění mentální kapacity
  • automatická evidence práce
Přehled funkcionalit
  • veškerá komunikace real time (pokud něco změníte, kolegové se to hned dozví)
  • web, iPhone, iPad, Apple Watch
  • jednoduché prostředí pro definici úkolů, procesů a řešitelů
  • jednotlivé úkoly jsou přiřazené pod procesy
  • chytré postfunkce na pozadí řídí navazující úkoly
  • definice a zadávání výstupních dat (práci odevzdáváme přímo v aplikaci, bez mailů apod.)
  • validace plnění podmínek k ukončení úkolu
  • komentáře s možností sdílení souborů, fotek a videí
  • časová osa pro přehlednost a veškerou historii úkolů
  • evidence času u konkrétních úkolů a řešitelů
  • možná integrace na ostatní systémy, informační systémy, produktová a finanční data
  • API možnost napojení
  • ideální pro zlepšování procesů organizace
  • proces se dá vytvořit nad jakoukoli datovou entitou (produkt, člověk, projekt, technologický postup apod.)
  • přizpůsobitelné dle vašich potřeb

Napište nám

Produktový specialista

Marek Galetka
+420 601 340 956
info@b2a.cz

Hledáme lidi s talentem a zapálením pro věc.

Zobrazit PRACOVNÍ nabÍdky
Základní informace
B2A Software Development, s.r.o.
Lešetín II 651
760 01 Zlín

IČ: 03322220
Office
tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín
Zobrazit na mapách
(c) 2022 B2A Software Development s.r.o.
crossmenu-circlecheckmark-circlecross-circlelayers
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram