Aplikace pro digitální řešení evidence servisních zásahů a činností vede k urychlení a zefektivnění procesů. Nahrazuje papírovou dokumentaci mezi servisním pracovníkem a zákazníkem. Pomocí iPadů intuitivně zapisuje a vykazuje odvedenou činnost. Automaticky odesílá podepsaný servisní výkaz e-mailem zákazníkovi.
Aplikace Servis funguje plně v on-line módu, kdy veškeré zapracované informace zobrazuje okamžitě v ERP, se kterým nejčastěji komunikuje pomocí wifi v rámci místní i externí infrastruktury. iPady je možné vybavit SIM kartou a tím rozšířit jejich dosah i mimo síť wifi.
Fronta práce
Servisní aplikace zobrazuje přihlášenému technikovi přidělené plánované/neplánované servisní činnosti určetné dle lokality a identifikace servisovaného zařízení
Zobrazení fronty práce je dle podkladů z dispečinku a je na celou dobu, na níž jsou danému technikovi přichystány zásahy. Proběhnuté odvedené zásahy automaticky mizí z froty práce.
Front práce slouží jako přímý vstup do evidence výběrem patřičného zařízení (zobrazeného zásahu).
U každého zařízení jsou zobrazeny detailní informace jako číslo zásahu (zakázky), adresa, popis požadované činnosti apod.
Evidence činností
Do evidence práce se technik dostává přímo z fronty práce výběrem konkrétního zařízení.
Evidují se údaje jako jako popis pracovní činnosti (slovně zadán nebo je možnost výběru ze seznamu), použitý materiál (výběr ze seznamu), čas od-do (tím je předvyplněn údaj o počtu hodin), počet kilometrů, počet osob a zda se jedná o práci provedenou v režimu přesčasu / pohotovosti.
Aplikace Servis umožňuje pořízení a připojení fotodokumentace.
Na závěr evidence činnosti je zobrazena volba pro podpis zákazníka i technika.
Ve specifických případech se evidence činnosti může zjednodušit (například v režimu paušálu)
Stav skladu
Zobrazení stavu skladu, který má pracovník v danou chvíli k dispozici.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.