Do týmu hledáme šikovného Business unit managera, který bude mít zodpovědnost za plnění dílčích cílů procesu customizace a implementace našeho softwarového řešení.
Ambiciózního a vysoce systematického profesionála, který se rychle adaptuje na chod společnosti i nabízené produkty/služby, strategicky rozdělí realizační týmy do co nejefektivnějších celků a zajistí realizaci jednotlivých zakázek s ohledem na to nejlepší možné customer experience.
Pokud máš podnikatelské myšlení, prokazatelné zkušenosti z oblasti prodeje a řízení lidi a k tomu chuť podílet se na projektu, který má pozitivní vliv na práci tisíců lidí v oborech jako je výroba, doprava, servis nebo zdravotnictví, neváhej a dej nám o sobě vědět.
Co od tebe očekáváme?
- Zajištění plnění dílčích cílů procesu implementace a customizace našeho softwarového řešení
- Zodpovědnost za koordinaci práce týmu odborníků v oblasti obchodu a vývoje
- Strategické rozčlenění jednotlivých týmů (dle využitého řešení / oblasti / velikosti firmy)
- Pochopení veškerých dílčích aspektů svěřených projektů, jejich časové osy a způsobu realizace
- Zajištění všech potřebných specifikací pro vývojáře a jejich rozdělení do jednotlivých tasků pro konkrétní týmy/jednotlivce
- Kontrolu harmonogramu a rozpočtu všech probíhajících projektů
- Rozsáhlou znalost produktů, zákaznických segmentů a služeb společnosti
- Prosazování excelence vůči zákazníkovi (kvalita, přiměřené dodací lhůty, rychlost reakce)
- Sledování trendů v odvětví a jejich zavádění ve společnosti
- Přípravu pravidelných reportů pro vedení společnosti
- Ochotu rozvíjet a mentorovat přímé podřízené s cílem podpořit jejich rozvoj
Požadované dovednosti:
- Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- Silné analytické schopnosti a orientace na řešení problémů
- Strategické myšlení se schopností vytvářet a realizovat dlouhodobé plány
- Schopnost předávat složité informace srozumitelným způsobem
- Odolnost vůči stresu
- Schopnost naslouchat, empatie
- Excelentní time-management
- Znalost nástrojů MS Office
- Řidičský průkaz sk. B
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni
Velkou výhodou:
- Vysokoškolský titul v oboru obchodu nebo managementu
- Praxe v oblasti řízení podniku (ideálně ve vedoucí funkci)
- Znalost některého z ERP systémů: SAP, Abra, Helios
- Zkušenosti s budováním vysoce výkonných týmů
Jaké jsou benefity?
- Motivační platové ohodnocení
- Ambiciózní pracovní kultura plná podnětů k pracovnímu růstu
- Podpora osobního/pracovního rozvoje (spolupráce s mentory)
- Firemní MacBook Pro, iPad a iPhone včetně tarifů a neomezených dat
- Firemní automobil
- Židle v moderní kanceláři, nebo možnost pracovat odkudkoliv
- Flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvky na životní a penzijní pojištění
- Aktivní využití cizího jazyka a in-house jazykové kurzy s rodilým mluvčím
- Zásobený beverages koutek
- Teambuildingy a přátelskou, neformální atmosféru
Pokud je ti tato pozice šitá přímo na míru, pošli nám své CV na jobs@b2a.cz, nebo pomocí formuláře níže.