Zastáváme názor, že spokojení zaměstnanci jsou těmi největšími tahouny firemního rozvoje. Při vylaďování našich aplikací hrál proto „user centric approach„ vždy zásadní roli… Správně pojmenovat nám jej ale pomohla až společnost Apple.
Místo zaměření na procesy, které ještě nefungují, se zaměřujeme právě na přání a priority konkrétních lidí na konkrétních pozicích a stavíme softwarové vrstvy, které přesně odpovídají jejich požadavkům. Díky tomu zvládne kterákoli firma daleko intuitivněji a rychleji posbírat a zpracovat ta nejdůležitější data – ať už souvisí s prací mistra, kontrolora, asistentky nebo třeba top managementu.
Ty zdánlivě největší a nejtíživější problémy totiž občas mívají ta nejjednodušší řešení. Jen je potřeba začít ze správného konce.
Více o tom, proč nečekat na dokonalé podmínky a pustit se do digitalizace co nejdříve, se rozepsal náš CEO, Petr Kubíček. Celý článek je dostupný zde.